10 min kärlek

Många tycker det verkar överskattat att man ska finna sin stora kärlek o att ens första kärlek verkligen är speciell.

Jag som är lite skeptiskt mot kärlek o dess vägar att kontrollera en måste ändå uttrycka mig på de sättet att de vist finns, i dåliga former o bra former.

Jag har iaf en stor kärlek, min första riktiga. Det är inte många som känner till den eller kanske ens vet något.
Men jag mötte min stora o första kärlek för länge sedan. Jag älskade honom djupt och våra minnen slår alla kärleksfilmer som nånsin kommit.
De var kyssande i regnet, gråtande, underbara ögonblick i mörkret då han viskade att han älskade mig, de var bråk om kärleken, vi var uppe sent, vi höll om varandra o han fick mitt hjärta att slå så många extra slag.
Jag tror jag upplevde något som jag nog aldrig kommer få uppleva mer, de var magiskt o ändå smärtsamt.
Vi bildade våran egen kärlekshistoria på tomma ord och ögonblick. Jag har aldrig älskat någon så mkt o kommer nog alltid minnas det vi hade.
Det var min kärlek, en hemlig kärlek på sina sätt. Men jag ångar inget,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0