förevigt

Hur får man något att hålla för evigt?
Kanske är det min kärlek till dig,
hur du får mig att passa in med någon,
hur jag längre inte är ensam, för jag tillhör dig nu,
 hela min kropp o själ
hur du får allt att kännas så bra,
hur allt bara rasar dagen du går,
hur mitt hjärta slår snabbare när du är nära.
Du är min verklighet o den är inte mörk o kall som allt annat,
men när det är lite kallt o mörkt då du finns där,
då är jag hel,
för du finns där för mig alltid
du gör mig hel, då får mig att vilja gå ett steg till på livet meningslösa bro som leder sakta nedåt.
Om jag kunde fånga fjärilarna i min mage som du ger mig skulle de blommma ut i alla dess färger o flyga iväg mot skyn
då skulle vi stå o hålla om varandra i att vimmel
då skulle jag vara din o du min.
Dethär är bara början,
nu o för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0