Emmapemma

Idag var det skit på museet vi skulle med till skolan, tur satt mitt mobboffer/bråkoffer på andra sida mig så kunde mobba han lite när jag höll på att döö av uttråkighet eller han ville somna.
Sen åt klassen på donken o jag drog senare in på stan =) köpte lite nytt smink o nya undisar tills måndag (då älsklingen kommer kunna se dem)
På eftermiddagen kom Emma hit, det var typ ett år sen vi sågs eller nåt... lite sorgligt =( (hon drog precis till sin kille)
Vi snackade massa, åt chips o kollade på datan, vi åt också mat så undra inte varför vi käka chips ^^
Det var så kul att träffa henne, massa gammla minnen o bildande av nya. Emma är verkligen en sån person jag kan berätta saker för o så är hon ju tjej, så tjejsnacket hör ju till. Dessutom märkte jag att jag faktiskt gjort massa skumma saker.. XD
älskling du ska bara veta o ha sett hennes minn i allt XD t.o.m. de dåliga sakerna
Ibland glömmer man sina gamla vänner o fäller en tår, men är så glad att jag har kontakt med dig iaf ! <3

Älskar dig gumman, hoppas vi ses snart igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0