Fredag den 13 <3

Då ska jag berätta om min magiska fredag, snacka om att jag inte hade den mista otur alls ! kanske lite morgonen efter men vi klarade oss undan det, jag o min älskling <3
Såhär började den, okej var lite trött på morgonen efter att ha bråkat med en polare dagen innan o så vaknade jag sent. Vilken otur va XD Så kom lite försent till spanskan o var ganska trött. Men som jag är så piggnar jag till när jag vet vad som väntar mig =) jo för V skulle ha filmkväll hela natten lång o så skulle jag få träffa C. Så efter skolan skyndade jag mg för att fixa till mig, rusade till musiken, sprang till bussern o satt sist men inte mist på C träning o glodde, haha jo det är lite så, jag typ psykar han lite från läktaren i sådär 1½ timme ^^
Men som tur var fick vi gå lite tidigare.
Då hade jag planerat en liten sak *hihi*  jag hade skrivit en liten lapp där det stod: vill du vara bara min?
o gissa vad han svarade, eller det kanske man inte ens behöver göra =) så då blev det vi, fredag den 13 <3

Sanna <3 Corey


Sen så gick vi hand i hand till V för att överraska alla eller ja de viste ju redan de typ, eller jag hade skvallrat lite om mina plkaner ^^
Där var det helt fullsmockat av folk, allså vi var typ 30 pers som trängdes på en area som såg ut att vara 3*3 m XD
Men som tur har V ett jättestort hus =D så vi kunde vara där nere också =) (3 vånbingar, film högst upp)

Måst ju lägga in en bild från den dagen också... hahha här är den bästa jag hittade (som jag ser någolunda bra ut påXD)
Men bilden funkade inte att kopiera o jag orkar inte be  E skicka den, så här är länken, finns massa fulka bilder på mig också där XD http://tufflove.bilddagboken.se/p/main.html?#123 o kolla in Sanna o Corey på fredag den 13 ^^

Fast nu ska jag lägga in en riktigt söt bild på mig o min älskling, hihi. Den var med på hans enorma Alla <3 dag kort =)
(allså det är sjukt hur en kille kan ha så snygg överkropp XD, hihi, älskar allt med den o dig också såklart )


JAG ÄLSKAR DIG <3

Vad som hände hos V o sånt det ska jag nog inte skriva här =) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0