Alla <3-Dag

Jo jag vet många tycker verkligen det är humbugg, jo att folk bara ska tjäna pengar på oss, o nu i lågkonjukturen också!
Fast jag skiter i om det är så, för jag tycker man ska utnyttja såna här dagar för de ger oss ytterligare en möjlighet att visa att vi bryr oss om varandra, att man finns där o allt sånt.
Själv älskar jag allt sånt, man får tillfälle att visa sånt utan att det blir pinsamt o att få fixa iordning allt för just en speciell dag.
Jo för jag är ju en riktigt ta-hand-om person o så ÄLSKAR jag att pyssla, fixa o göra saker för andra.
Så därför älskar jag alla högtider, traditioner o smått o gott som händer under året!
Har nästan gjort klart alla mina alla <3 dag kort o hunnit planera in lite saker också =D

nu ska jag fortsätta med mitt pysslandet
o sen dra till musiken,
ännu en sak jag älskar
'(över allt annat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0