såhär var det förut, J


Jag fattar inte vad jag skulle göra utan dig ! du är hela mitt liv&allt som hör till, allså kan inte fatta att du är min.

 Vist tyckte jag du va lite skumm o så, men det är ju alla eller hur!? Allså när du frågade mig på bio tänkte jag först bara; Öhh...vf liksom? du envisades o fick tillslut med mig. Du ska bra veta hur nervös jag var! Kunde fan inte andas älskling, men allt gick ju ganska bra iaf (vi är ju alltid sena till bion). Självklart va biofilmen typ skit :/, men det gjorde inte så mkt. Jag var ju där med dig. Du fick allt att verka så lätt o fick mig att må så jävla bra! jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut...så vi gick hem från stan. Allså allt var bara så mysigt o du öppnade verkligen mitt hjärta, fick ur mig allt hemskt o allt kul jag upplevt som ingen nånsin frågat mig om.

Du va liksom det ända jag behövde i mitt liv, mitt allt. Skulle inte klara mig utan dig! Allt var bara piss innan du kom till mitt liv, du ka bra veta :'(!  Men nu när du är här är livet bara så himla fucking underbart ! Att en liten konstig männsika som du kan få en att må så jävla bra o va så lycklig!

Jag trodde aldrig man skulle kunna känna såhär, men nu fattar jag vad riktig kärlek är. Fast jag är ledsen om jag ibland kan va lite sur o taskig o kanske såra dig, men det är bara så att jag gått igenom mycket o inte alltid mår så bra, men du finns alltid där för mig. Jag kommer alltid finnas här för dig JONAS ! 

Du är det bästa som hänt mig o jag älskar verkligen dig ! 

hoppas du förstår vad du betyder för mig älskling, utan dig är allt bara skit, saknar dig så jävla mkt bara, alla minnen allt! nu är allt bara så konstigt o mitt liv har ingen mening längre.    

 

SANNA HJÄRTA JONAS   <3

Trackback
RSS 2.0