a heartbroken

Alt har alltid börjat med att man blivit kär, kär i den personen man såg men som ändå inte var de man trodde.
Det är inte kärlek, det är att känna något, men inte kärlek.
Det är de som kommer efter som är kärlek, om det finns något efter...
Jag älskade inte dig, jag var inte kär. Det var bara spännande. Något jag viste jag aldrig skulle göra.
Jag viste om hur du kände för henne, det syntes på långa vägar...du älskade henne, du behöll hennes minne framför mig så jag kunde se, se allting.
Jag viste att det skulle bli fel om jag sedan föll för dig, om jag lät dig komma närmare.
Jag lät mig svikas, lät mig gråta för din skull. förlät, förlät o blev åter sårad.
Det är väll sånt man går igenom för kärlek,
Jag gick väll igenom allt, för att få vara med dig
Allt, gick igenom henne, gick igenom allt ni gjort allt vi gjort.
Är det kärlek då?
Att gå genom eld o vatten för att få vara med den man älskar ?

Jag vet alla svagheter, alla saker som kommer göra ont, jag vet alla förändringar, jag vet allt

jag ser inte bara en kille jag är kär i längre

jag ser någon jag älskar, som jag iaf vill älska

Trackback
RSS 2.0