<3

Jag vet att jag är naiv, negativ och en av världens envisaste. Jag vet att jag har mina sämsta studer, att jag gråter och ibland tänker för mkt för att våga kasta mig in i livet. Att jag håller mig undan av anledningar, missar saker, inte vill hänga med på inpulsiva äventyr.
Kom bara ihåg stunderna du fått, de du aldrig glömmer med mig. Dagar du varit lycklig och upplevt livet med mig. Minns stunder vi skrattat, bara varit vi, hur ihophäftade vi känts. Minns dem o du kommer se att de väger upp för alla gånger jag inte orkat, alla gånger jag vänt ryggen till och inte lyssnat. Alla dagar då jag bara gömt mig o inte orkat prata. Alla dagar jag önskat världen kunde gått under, då jag gömt mig i min koja av täcken och kuddar.

Minns dagar då du haft mig nära, då du kunnat hålla min hand då allt varit jobbigt. Då jag lyssnat och då jag sagt att allt kommer bli bra o att vi alltid kommer vara såhär. Minns alla lyckliga dagar o låt de dåliga bara ha sin gång. För jag finns alltid här,även om det är väntandes i min koja för bättre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0