okej?

Jobbig dag som spenderades på SU till kl halv 5 typ :/ där de kollandes på råttor (djurtestning om fetma) o snacka om fettsyror m.m.
Inte såå intressant, man hade ju redan hört om det på våran 2 timmar lång föreläsning som våran lärere tvingat oss att gå på i 2:an. Helt okej, men lite väääl mkt snack o lite tråkigt att spendera typ 4 timmar där...

För övrigt undrar jag varför mitt word plötsligt har börjat kunna stava (stavningsinställningen har typ varit fucked hela tiden o den har vägrat rätta om man skrivit fel, sååå irriterande då man ofta slarvar). Fast de skumma är att den bara rättar vissa saker o helst på engelska, wtf ?
Bloggen dampar också en del, hoppas det blir bättre imorrn !

Ska försöka installera ps 3 o 4 på min data också (photoshop) ! jej, :)
Grymt kul o leka med det allså, hade redigering på min fotolektion idag o kände att de nog vore dags att installera ps på datan igen :)

nu blir de lite plugg, historia läxa o sen Robinson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0