Dåligt med bloggen

Jo har ju inte skrivit på ett tag, dåligt av mig för er som faktikt läser men men, min blogg är ju inte direkt någon följar blogg så vad fan, jag har ju ett liv också ^^

Nä det är verkligen fullt upp, massa skola och så ska allt in nu innan sportlovet o så håller jag på och fotar nu också.
Ska ha ett nytt projekt som ska påbörjas snarast och bli klart vid sportlovet. De ska handla om människan och vardagen.  De ska bli intressant, har verkligen fått upp ögonen och älskar att stå bakom kameran, inte lika kul och vara framför. Så nu ska jag försöka planera detta nu när de börjar ite lugnare i skolan och då de ääääntligen är helg! Så skönt, i helgen ska jag bara slappa och ha de bra !

Nä nu måste jag fortsätta med mitt projekt, snart klar.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0