när man inte orkar leva längre, det är då det finns hopp

Det finns så mkt mer i livet än vi kan ana, så mkt lycka att det inte går att förklara. Motgångarna måste man väll kämpa sig igenom, o när man känner sig trött ska det finnas folk som stöttar en.
Man må älska, men man må också känna smärta, känna lycka o olycka.
Men en sak är säker,

Jag, jag kommer alltid resa mig upp igen o fortsätta kämpa. Kanske kämpa för fel saker o för något som inte betyder något. Men för mig kan de betyda mkt o det är de jag kämpar för.
Vissa dagar kommer jag falla, men jag kommer resa mig efter ett tag, jag kommer inse vad livet har att ge mig.

Idag insåg jag vad som kan ge mig lycka o vad som får min dag att inte kännas lika lång.

Man måste bara hitta det, de som får solen att skina inom sig när det regnar o är mörkt. Det finns något varjedag.

Du är de som får idag att skina,
kanske morgondagen också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0