Sluta såra mig

Idag är en dålig dag, jag vet ju att jag aldrig kan vara glad för någon annans lycka, men när man ser alla andra undra man vad som gör en lycklig, om det är något man glädjs åt i livet. Varför alla andra verkar ha det som man själv alltid drömt om...
Hur just hon kan vara så nära att få den hon länge trånat efter, hur han vågar förklara sina innersta känslor.
Så sitter jag här o hittar just nu inget i mitt liv som är särskilt spännande, lyckligt eller romantiskt.
Vad har det blivit av allt, slutar hjärtat bara slå eller? slutar allt de roliga försvinna precis som alla man litade på?
Jag förstår mig inte på människan idag, hur mkt man kan svika, hur ont man kan få, hur mkt man längra ut från sig själv.
Alla andra gör mig bara olycklig, jag vill inte veta om hur bra det är när jag inte kan se utan under där smärtan rinner som floder, jag vill inte veta för jag vet hur ont det gör inom mig för det mesta.
Så varför nöjer man sig med det man har? varför trånar man i emsamhet efter något annat? varför låter man sig såras o står oskadad kvar med ett leende?

Jag är så trött på all skit, alla lögner, alla svek, alla andras lycka
Världen är såå inte menad för mig de flesta dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0