minnen från mitt liv

under hela de talet höll jag i din hand
i mörkret blev vår först kyss
du var mitt allt
en gg fann jag min själsfränder, vi va som ett tills dagen du hatade mig
första gg hos dig var underlig, delfiner var något jag mindes
vi badade i bara underkläder dagarna innan jag kunde dött
jag berättade aldrig något, ville inte se er smärta
jag låg i din säng bredvid dig o önskade att det alltid skulle vara så
jag minns hur vi brukade leka i skogen, den läskiga skogen vid skolan
minns du hur vi satt på stora stenen o delade en vänskap
de var mina allra första vänner
du fanns inte längre där för mig efter den händelsen
jag undrar fortfarande vem du är
hur kunde du ljuga så för mig
jag kunde aldrig vara henne
sommaren var varm o de var första gg jag uppträdde ensam
jag bråkade med mina vänner, då fanns ni där
en dag av en förgången tid
en jul som jag alltid vill minnas
första gg vi träffades
vi skrattade åt allt o kollade i skolkatalogen på hans bild
alla middagar hemma hos mig
nyår
då jag första gg såg dig viste jag att jag skulle älska dig för alltid, därför skulle jag stanna kvar på denna jord
3 kunkar senare
5 år senare
kärlek o hat
smärta
hon
hur allt bara passerar o lämnar dess osynliga spår längst min kropp
men inget finns längre kvar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0