Little me

Jag hatar att vänta,
Mitt tålamod (?) (har jag ens något XD) suger
Jag får dåligt samvete om jag gjort något fel
Älskar att vara sysselsatt
Hatar att tråka o slösa tid på onödiga saker
Skulle älska att bo i stan med någon
Längtar till sommaren
Har ett landställe o en 2:a att hänga i
Har pojkvän
Har haft massa husdjur, har också
Många runt mig har svikit mig eller lämnat mig
Döden är nästan vardag o man får leva med att nära o kära dör
Jag jobbar ibland
Älskar att få massage eller att någon kliar mig på ryggen
Har gjort massa misstag
Ångrar mig för många saker
Längtar ibland tillbaka till något jag en gång hade
Saknar mina gamla vänner som man lämnat bakom
Min familj är keff
Mitt liv är min blogg ^^
När jag är stressad slåss jag
Jag gillar verkligen inte tårta, ursch ursch !
Jag äter godis o kokosbollar när jag är stressad
Gillar Inte choklad,
I min omgivning finns många jag har en annan mening om
Jag är väldigt anpassningsbar
Jag älskar nya utmaningar o att träffa nya människor
Jag är väldiogt uppriktig o kan inte ljuga
Jag vet hur man sårar folk o det får mig ofta att må bättre själv
jag har koll på det mesta
Jag pedantisk o att städa för mig är att få ro
Jag har en hund som förstår mig o sover i min säng
Folk tycker jag är sadistisk men söt
Om du vill vara min vän, ge mig ett bra förstaintryck annars är du körd
Jag har alltid varit en killgalning o haft ganska många killar
Kärlek brukar inte vara min grej
Jag är en fri själ som gör som jag känner för o vill
Vill du få med mig på något så är det bara att fråga
Jag är den aktiva dominerande tjejen som hittar på massa saker o älskar att anordna saker
Om du såg in i mig skulle där finnas blod o enn svart spök :o
Jag liknar min mamma o jag o min syrra är lika på allt
Jag önska jag hade en tvilling
Jag vill ha barn
Jag älskar lakrits

Om Elias vore mitt husdjur skulle han vara Kalles sköldpadda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0