Jaha, då har man inget rum o inget liv

Allså fyfan vad det känns cp att sitta med datan i vardagsrummet, o nu måste jag sitta o plugga i köket o kolla på tv med familjen. Nä ursch!! hoppas det går snabbare än en vecka att fixa mitt rum !
Men doem  börjar renoveringen kl halv 8 imorrn, fast vet inte hur länge de håller på, kanske till kl 5 eller nåt. Så så hilma lång tid kan det väll inte ta?! Fast fiiint kommer det nog bli =) C var ju med o valde så han vet ju hur tapeten o det ser ut men han kommer nog bli ganska chockad att se det på min vägg, o så ska jag ju hämta lite saker från pappa till mitt rum så att det får lite ny inredning.
längtar ! o längtar  tills C kommer hem =)

Dag 1 avklarad, bara 6 dagar kvar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0