hela veckan lång

då har jag plkanerat min vecka nästan fullt ut:

Måndag: Musik o så plugg ^^
Tisdag: Ska sjunga på öppet hus på kulturskolan, så är i skolan o sen dit direkt, kommer hem vid 8 om det är nåt, nås inte på mobilen på hela dagen typ, massa rep o sånt skoj=)
Onsdag: Muuuusik <3
Torsdag: Ska jag till Nationalmuseet med skolan o sen så blir det att va på stan =)
Fredag: Då kommer mina tjejor hit för mat o filmkväll, en riktigt tjejkväll allså =D
Lördag: Då kommer min syrra o vi ska till Vintagemässan i stan på efter middagen =) har saknat henne o mina sötisar jättemkt!Sen blir det att dra till V, vilka ska inte dit liksom?! =D längtar att få träffa alla, synd bara att sötisen inte kan följa med =(
Söndag: Då blir det dop, o så att hänga med syrran.
Vid 9 kommer jag hänga utanför min älsklingsdörr o vänta på att han ska komma hem så jag får hålla om honom! Saknar honomn så mkt just nu, har ändå bara gått 2 dagar, massa dagar kvar ju ! hoppas veckan går fort !

Älskar dig såå mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0