Då har ännu en vecka o en helg passerat.

I veckan hände inte mkt, jag har umgåts mkt med C bara, sen pluggat ganska mkt skiten ur mig till matteprovet som var i torsdags, det gick underbart ^^
Sen var det fredag, dags att hitta på något kul så vi gjorde som de flesta andra o drog ner till Alby för att kolla läget med alla människor där (även fast det inte är speciellt kul o ganska kallt, men massa trevliga människor, vissa lite mindre trevliga), det var faktiskt ganska kallt där, men det blev bättre när man grillade korv o snackade skit om alla o allt XD fast höjdpunkten måste ändå varit Elias även fast V o Ca drog mkt uppmärksamhet till sig =o *love love love?*
Men iaf Elias, hans första fylla XD haha, en öl ^^
Först verkade han ganska vanlig, hade som alla andra som var helt borta åkt ner med en bänk från Albybacken o satt nu o tog det lugnt med alla andra vid elden. Jo efter ett tag märkte man att han blev lite flumm o ganska fnittrig *hihi* stackarn, en liten öl på hur många procent de nu kan ha varit (inte mer än 4-5 iaf XD), sen så började jag flumma lite med han o han förnekade det helt att han var ganska borta XD hihi, men det var kul o roligare blev det när han ramlade av bänken (läs: jag knuffade ner han) o så skrek jag att han hade däckat XD haha ni skulle varit där, N rusade fram till han o började fråga hur det var med han o allt! haha, snacka om att Elias skämdes skiten ur sig.
Efetr det började han bråka lite halft med mig o jag knuffade ner han i snön x antal gg o varje g verkade han tycka det var lika kul o skrattade glatt åt det. Hahaha joo jag älskar min lilla Elias (även om vi bråkar 24/7 men så är det med oss XD) o är glad att jag fick va med på hans första fylla som slutade med att han låg ner i snön XD

Det var historien om Elias lilla fylla o vad som hände efter en öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0