igår

Hade fullt upp igår o la mig vid 10 så hann inte skriva så något.
Ifår hade jag min första timma PA (projekt arbete) det var ganska intressant faktist men det verkar ganska invecklat, speciellt när man går natur o projektet nåste vara anknytet till just naturkunskap. Men jag har redan några ideer =)

Igår var jag i skolan o hade PA o labb (2 st, inte så kul, men de var inte så svåra) Sen drog "gänget" till V för att repa ^^
Haha, allså jag hade faktiskt inte förväntat mig att de skulle va bra xD men det gick ju bra för dem =)
Så då var vi där, jag missade bussen hem o va på Vi tills bussen gick (20 min senare, allså jag såg bussen åka xD)
Sen var jag hemma tills L ringde o ville träffas, så mötte han vid Dal. Det är ju ganska långt dit, hihi typ 15 min att gå o den tiden hade jag ju inte. Så tog min kära kärringcykel o gav mig iväg. Allså det var inte allt så halt som det såg ut, mer slask.
Men på tillbaka vägen skulle L skjutsa mig, haha. Ni kan ju bara gissa vad som hände, det var ju liksom inte ens nerförsbake då man bara kände hur cykeln slirade till i slowmotion o man ramlade. HAHA !
Ja så nu har jag ett blåmärke på knät (tog bara i med knät, tror det L fick lite mer ont än mig ändå ^^)

L är fett grym <3 

Kommentarer
Postat av: Erika

å jag känner mej så ensam... önskar vi kunde träffas oftare då så tråkigt att d e så långt...

hoppas vi ses snart, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-01-23 @ 23:55:42
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0