idag

Hej hej, idag har varit en ganska bra dag tills nu, (kommer till det)
På mogronen kom min Gullunge hit för att fixa lite saker o snacka =) saknar verkligen att vi inte träffas så ofta längre, kanske har jag blivit lite seg på att hitta på saker med folk o inte pallat göra de den senaste tiden. Måste fixa det !
Sen var det att dra in till stan med L, vi åt på BK o gick o köpte godis innan bion =)
Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, Allså denb var bara sååå himla bra tycker jag, rekomenderar den starkt för alla !
Sen har jag varit hemma lite o så tills jag drog till G's hus för att umgås med folk. Jo jättekul var ju det *not* Önskar jag spenderat kvällen med någon annan eller iaf gjort något annat.
Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa lite, är inte så trött.

*hih* älskar dig söt

      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0