idag

Fy fan, första skoldagen kan bara suga kuk. Gick upp vid 7, kände bara att jag ville ligga kvar o på grund av det missade jag bussen o kom försent (fast de har ju också nya busstider nu ! om man inte har lagt märke till det)
Skolan gick ju bra, bara att man var så jävla trött, skitäcklig mat, jag kan verkligen inte äta köttbullar sen B hade en hel tallrik med fett för att B skulle hämta några köttbullar. USCH!
Så ett trött S åkte buss hem o åt nudlar vid halv 4 då skolan äntligen slutat.
Jag har iaf världens migrän (den verkar ha kommit tillbaka igen) o fysik prov imorrn.
Jag måste stå ut, just därför har jag köpt ett helt förråd av godis dricka o gott =)
(fast vissa saker ska jag ju ha på provet) kommer aldrig orka sitta mer än 3 timmar utan nåt att dricka eller äta !
Så nu ska ett trött o helt slutkört S börja plugga, just det. Har redan knarkat i mig 4 panodil, hoppas bara inte dom slutar verka på mig som alvedon, är ju typ imun mot värktabletter =(

plugg, plugg, godis, plugg o plugg!

in my paradise we will be together 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0