hela veckan lång

I torsdags var jag på farfars begravning, missade matteprovet (så jag ska göra det på tisdag, men jag hade ändå gjort alla uppgifter så behöver typ inte ens plugga mer känns det som =)
Sen var det middag med hela släkten o sen drog vi hem, det var i Södertälje.

Fredag: ett lite duktigt S var o simmade 30 längder kl halv 9 o sen drog på karate =) hihi, värsta träningsdagen.
Sen bar det av till centrum för att äta hamburgare med K o V *trevlans trevlans*
Sen drog det in till stan =) jag släpade med mig V o C till panduro för att köpa pärlplattor till mitt nya lilla projekt som har börjat. Jag hittade också massa andra kul saker där, o V köpte faktiskt också med sig lite saker hem ^^
Sen drog jag till C träning, han går på basket, har alltid tyckt att all idrott är sjukttråkigt, bara om det inte är live.
Fick en liten känsla av att vilja börja på idrott eller nåt. Har ju bara musiken, bara o bara men liksom ändå, nåt mer fysiskt o kul ! =)

Lördag: Vaknade jag sent, då var redan tomt i huset, sedan blev det en sväng till centrum för att köpa skor o mer projektsaker från bokhandeln =) jag älskar pyssel !



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ett ord om mig, jag finns definitivt inte

2009-01-31 @ 21:04:36
Postat av: C

haha börja på basket då! :D haha <3

2009-02-02 @ 07:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0