fan för rean ^^

Sitter o väntar på att den 31 ska komma, då kommer ju studiebidraget. Har typ inga pengar nu eftersom jag använde allt på rean xD o såklart tog min foundation slut idag =( Men men vad ska man göra, var ju såklart tvungen att köpa en ny !
Idag var jag ute o sprang också, har fått sån energi helt plötsligt (gör typ bara saker om jag får inpulser)
Drgo ända mer till Nyfors o tillbax =) riktigt stolt över mig även om det var lite kallt.
Men jag joggade faktiskt förut, men man har inte alls mkt tid när man går natur. Men jag antar att jag börjat igen för att vi inte haft så mkt läxor o för att jag tror att det kommer hjälpa mig. Dessutom tycker jag det är extremt kul xd

Nu finns det bara andra problem,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0