Bögfobi eller fobi att kanske vara det?

Jo om de jag skrev innan, allså jag fattar inte varför så många männiksor har fobi för just samma kön som är med varandra. Det är ju kärlek det, men när dem själva blir kära ska det tydligen va en helt annan sak. Jag tror verkligen man inte vet vad kärlek om man har denna fobi eftersom man inte kan förstå de som älskar varandra. Vårt sahälle har verkligen fått oss attt de se på kärlek på ett helt annat sätt verkar det som. Själv förstår jag mig på kärlek o känslor o känner inte att det skulle vara något helt annat om det gäller andra individer. Alla får vi samma känsla med lite olika "kryddor" till.
Så kärlek hur den än är, ÄR DEN SAMMA. Vårt samhälle har verkligen gjort det svårt för dessa människor som om de vore en helt annan art från en annan planet eller något. Men de är ju människor precis som alla andra o hur skulle du då reagera om din bästa kompis var lebb/bög? skulle du behandla personen annorlunda eller?
Eller om du själv skulle "byta sida". Liksom skärp er, kärlek som kärlek, personer som personer o vänner.


Så för alla homofober, skäms ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0