Torsdag

I torsdags började mitt lov. Jag gick ju i skolan till 12 innan jag drog iväg hem för att packa o vara med min älskling, han var typ redan där o väntade på mig =) Så han hjälpte mkig fixa allt typ XD hihi, han är såå åsöööt !
Sen hann vi umgås lite innan jag fick stressa mig iväg för att hinna med min skjuts till min syrrra.
Så här sitter jag nu, vi har kollat på 2 skräckisar, varit o handlat o varit på ÖF (öppna förskolan)
På ÖF var vi idag på morgonen en sväng, det var ganska många barnfamiljer där, Sen åt vi på donken, åkte o shoppade lite =) o handlade mat, så nu sitter jag här o väntar på maten (tacos, har faktiskt inte ätit det på ett tag)
o  kolla på Tropic tunder  får se om den är så bra som alla säger eller om det helt enkelt inte är min typ av film.
Sen sitter jag o väntar på att C´ska ringa mig, han har ju träning nu...kan inte tiden gå snabbare?!!
JAG SAKNAR DIG SOM FAAN, KÄNNS SOM OM VI INTE TRÄFFATS PÅ MINST 3 DAGAR =( <3

ÄLSKAR DIG <3

S <3 C

Kommentarer
Postat av: C

mm håller med saknar dig som fan! kom tbx <33 <3 älskar dig!!!

2009-02-20 @ 22:50:30
Postat av: C

Älskar dig! <3

2009-02-22 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0