onsdag torsdag fredag lördag

De är som ett virrvarr av känslor, upplevelser o drömmar
De är ett vimmel av tankar, rädsla o vilja.
De här dagarna har liksom smält ihop, de har varit som en lång period av något, fast de bara varit några få dagar.
De har varit underbart, spännande o det har gett mig mkt inombords. Men samtidigt har det varit förvirrande o väldigt läskigt, ävens fast du ger så mkt trygghet. 
Ibland känns det som mitt hjärta har slutat slå o jag bara har stått stilla en stund, omgiven av tomhet, bara du&jag. Kanske slutade mitt hjärta slå i torsdags o jag hamnade på en annan plats.
Jag tror jag återvänt nu, återvänt till vardagen. Det är bara så konstigt, allt känns som en koma dröm.  
Fast jag var där, de var verkligt o allt hände

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0