när man var liten

Gud vad kul med jul o allt, de blir så härlig stämning o allt ! 
Jag fattar bara inte varför de flesta är så ointresserade av julen, eller liksom allt tillfixande o donande !
Jag älskar allt, julen, födelsedagar allt, älskar att man får hålla på o fixa o att man får visa vad man verkligen känner för en person o visa att man köpt nåt av omsorg m.m

Men jag tror vi vuxit ifrån allt, hatar det! Själv är jag ju en person som kryllar av fatasi !
Älskar att fixa o pyssla o vara lite hemlig.
Älskar alla historier om prinsessor o drakar o allt. Jag skulle såå vilja leva i en saga, men det finns ju vissa tillfällen i livet som faktiskt påminner om sagorna. Dom måste vi ta vara på, för dom gömmer sig där ute.

Klar så tror jag ju på tomtar o troll o monster också. Varför måste livet vara tråkigt för?
Jag tycker man förlorat så mkt från barndomen o jag vill inte göra det, jag vill minnas o ha kul o inte bli vuxen o tråkig.
Fantasin har ju inte heller några gränser, man kan göra vad man vill, när man vill.

Så sluta tappa hoppet
börja hoppas på mirakel ist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0