would you love me then?

Hur kan du bara se allt sippra som sand mellan dina fingrar? Du måste väll iaf känt något?
Hur hans hjärta slog snabbare när du höll honom nära
Hur lätta hans beröringar var när han rörde vid din hud
Hur man kunde se hur hela han lyste när du log
Du måste väll ha märkt av det när han sa att han älskade dig?
När du ville vara hans o han bara din?

Jag förstår inte vad din historia är, men jag vet att det var kärlek, att det var hat o svek, att du krossade honom mellan dina fingar efter att ha lindat dit honom.

Jag förstår inte hur man kan göra något sånt mot någon som verkligen kände något för en, hur man kan göra något sånt mot någon som skulle gjort allt för en.
Du måste sannerligen vara en ond person, eller så ville du väll få ut något av det?
Kanske att bli älskad?
Bli omtyckt?
Ha någon där?
Nää inget av de kan det vara, för du ville inte visa upp dig vid hans sida, du ville inte vistas med honom om ni inte var ensamma, men mkt hände väll inte då heller.
Så vad är din hemlighet?
Vad får en att vilja älska någon man inte älskar, eller få någon utan att själv ge?
Jag förstår oddsen av att inte vilja såra någon, att vilja ha kvar någon man verkligen bryr sig om. Men om du skulle ha sett de jag såg skulle du nog gett dig av kvickt. För jag har aldrig sett så stark vilja att vilja ha någon annan människa, en sån smärta av att inte kunna vara med den personen, att inte kunna få röra vid den eller att ens kunna få höra dens röst.
En kvinna är skyldig till många brott o vi är starka i våran karaktär, men också lär vi os knepen, lär vi oss hanskas med saker och hur hämd och kärlek fungerar.

Hur kan man känna kärlek utan att känna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0