lite som min dagbok

heej, har inte hunnit skriva på jätteeelääänge! =(
fast det har inte hänt så mkt på sistonde om man inte räknar med att jag träffrade min första kärlek o bästa vän som jag inte träffat på 7 år (helt sjukt!!) men det var som att va 10 igen o vi sjnackade o hängde på stan =)
igår var vi på bio tillsammans =)
vi såg Kungfu Panda, sååå hilma skön film!! se den den säger jag bara  ^^
sen gick vi lite i stan o hamnade till sist på Taco bar  *mums* har för övrignt aldrig ätit där =0
Sen drog vi hem till han o kollade på Heros  o hälsade på hans extremt misstänksamma pappa xD

så det har varit spännande, läskigt, myss o jag har haft massa kul =)

ska snart dra till skolan ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0