igår

Som ni kasnke vet var det min lilla svans födelsedag igår =)
Kunde ju inte direkt skriva vad jag skulle hitta på om han nu skulle hitta min blogg eller nån annan skulle gå o förstöra överraskningen ^^
Så typ sprang hem från skolan för att göra en chokladtårta (för han skulle inte ha nån tårta, så tänkte jag kunde göra en)
Hihi, den blev faktiskt ganska god. O så satte jag massa ljus på den (så många han fyllde dårå, 19) sen tände jag på dom utanför hans hus, gissa om hans mamma blev förvånad över hela gesten med tanke på att det var hon som öppnade xd
Jaja, men han kom tillslut till dörren för att blåsa ut ljusen.
Så klart fick hanen liten present, hoppas han kommer använda den flitigt. Sen hade jag ju gjort ett kort också (glömde ta kort på allt,aja en annan gg ^^)

Sen var det massa mat o kakor hemma hos han (jag som inte ens gillar eller äter sånt, men var ju tvungen att trycka i mig lite iaf) 

Sen drog vi til B där vi satt o spelade hela kvällen xD

Jag&Min svans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0