idag,

Nu sitter jag här o segar igen. Har pluggat en hel del underkvällen, så nu sitter jag mest o väntar på att du ska ringa eller att klockan ska bli 9 då Desperat börjar på tv! älska älska älska.
Idag har varit en ganska rolig o händelserik dag, o det blir det nog mer av imorrn =)
Hade först "hemma arbete" sov ut lite o läste igenom, papprena om sjön vi har som uppgift denna tråkiga NV vattenvecka..
Sen hade vi håltimme, Jag o B (som han blir på min mobil) gick o köpte glass o va allmänt flummmm. Hi hi, ja vi hade det ganske kul ute på vår lilla glass promenad. Ska åka till Cola imorrn med han, så får se hur kul det blir. Kanske verkar som om vi umgås mkt just nu men det är bara för att han är min grupppartner (o för att jag vägrar va med nån annan i vår cpgrupp)

nä nu måste jag gå o läsa lite biologi, känner mig lite stressad att min data ska lagga mitt i allt också!

skriver mer senare
om jag kommer in.
annars får ni ha det bäst,
 kolla på Desperat  på 5:an människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0