idag

idag,
humör: GLAD
klädsel: mina söta gröna benvärmare, min vintage tröja (ljusbrun med vita blommor o ugglor på), mina nya grå strumpisar o så min snygga kofta (en typ beige, men massa roliga knäppen)
skulle vilja göra: få dig se min glada min,
skulle vilja äta: hamburgare, men det är snart mat =(
dagens fantasi:
dagens knäppa sak: Jag vill bli en kotte när jag dör (du fattar vad jag menar)
dagens måste göra: öva spanska o göra matte, men viktigast är nog ändå att hinna göra Svenskan innan dagen är slut.
musik: självklart, fast det är ju måndag också så det blir lite mer av det än bara radio o datan.
tv: de kryptiska mayatecknerna o såklart 2 1/2 men =)
dagens sjukdom: rösten sviker mig nog lite idag
gårdagens önskan: gick någolunda i uppfyllelse
dagens önskan: få krama dig eller rufsa i ditt hår =p

det var dagens allt-i-allo,
måste rusa
puss

Kommentarer
Postat av: Nitania

Svar. Tack så mycket! Blev du medlem på mitt tips? :)

2008-10-06 @ 16:50:37
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0