idag

Idag fick jag nånslags inpuls idé, eller den kom redan i går, men lite väl sent för sånt.
Så idag bar det av till pysselaffären o arbetet började. Jo för min Gullunge fyller ju år snart ! hihi, hoppas han blir glad över vad jag planerar o de jag köpt =) han kan nog inte säga att han inte gillar det, det gäller ju mig ^^
Så idag har det varit mkt jobb med det, endel matte o så mkt tråk också.
Ikväll blir det skräckfilm, den är från 18 år ! hur läskig kan den va?! men har ju sett de flesta skräckisar så hoppas jag inte blir för besviken =)
Jo, S kommer hit o ser den med mig, han stannar även o sussar över här.
Fast jag tror nog han kommer va mer rädd än jag *hoppas* så måste ju se till att han kan sova, haha.

Imorrn blir det nog endel planering inför veckan, har så mkt nästa vecka jag måste hinna med! allt från konsert till massa prov o så är det ju massa kvällsaktiviteter o skolan på allt! hoppas jag klarar mig ^^
Sen ska jag plugga lite matte o förhoppningsvis göra min labb (som jag väntat med i flera veckor nu, men men)

Jag har stannat för dig,
 var är du är bara frågan.
 Du vet ju vart du kan finna mig iaf...


Kommentarer
Postat av: Sussi

Visst är det härligt att pyssla/skapa!! :) Han blir säkert glad.

2008-10-18 @ 19:56:15
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0