Fyfan för idag!

Idag har allt gått fel!
hade ingen lust alls att gå upp, men vem kan sova med en symaskin som låter som ett helt team byggarbetare?!
Sen när man väll gått upp kände jag bara att det inte fanns ett skit jag ville göra idag, bara gå o lägga mig (kunde inte för jag var ju inte ens trött) så det blev att sitta hemma o inte göra någonting !
Sen kom jag ju inte ens in i min blogg när jag ville, har bara kommit in en gg idag tror jag o så nu!
Så jag tänkte att jag kunde gått ut o åka lite bräda för att lätta tankarna, som om det hjälpte. Men det var iaf jättehärligt väder om inget annat. Kändes som om jag skulle kunna gått omkring i flera timmar.
Så inget har hjälp emot  mitt dåliga humör som ändå inte är surt utan mer tomt o uttråkat.
Blir så sur över allt bara, på ett konstigt sätt.
Idag kom du hem också, kände ingen ork att snacka med dig heller egentligen, känns som om jag inte känner dig längre, en sån känsla hoppas jag bara går över för så är det ju inte egentligen eller jo lite men det är inte samma sak. 
Orkade inte bara med någonting idag, inte ens plugga, men nu har jag iaf gjort lite matte (måste hitta min mattelärare imorrn oickså för att fråga lite om derivata saker som vi håller på med idag)

Har för övrigt i helgen hört om 2 allvariga saker, hunnit möblera om, (tydligen i mitt liv också) varit på bio, fixat till mig o varit i stan.

Du har helt enkelt ingen plats i mitt liv, kan du bara inte stå stilla för ett ögonblick så jag hinner plasera in dig i nåt hörn?
Du gör mig bara förvirrad o irriterad, men när jag pratar med dig i tele är allt som bortblåst. Fast jag tror jag stängt mig för ögonblicket för dig, eftersom jag inte har någon kontroll på situationen som heter: du-i-mitt-liv, med mig?

Men spelade lite idag o längtade emot jul =) (finns vissa saker då som händer)
Att spela har alltid hjälpt mig bara glömma allt runt om mig för ett tag, det är som om man hamnar någon annanstans,
fast så har det alltid vatit med mig o musik =)

kom just på att jag måste börja plugga mer, är så stressad inför biologin o så har jag ju 2 matte nationella på G om någon månad.
Skönt att denna vecka är läxfri (förutom biologi prov), då blir det att åka iväg lite o göra saker man inte hinner göra annars. *jeej*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0