du trodde jag gav upp att gilla dig, men jag gav upp så mkt mer denna gång

Du vet hur det blir, vi bara bråkar, inte för att vi vill ha med varandra att göra utan för att vi verkligen inte tål varandra.
Du borde bara vara glad att jag gav upp, för när jag gjorde det gav jag upp vår vänskap inget annat. Men eftersom du trodde jag gav upp för något annat har du fel, jag känner inte så nu och kommer aldrig låta mig bli behandlad så illa igen, minst sagt av dig. För det spelar ingen roll om vi försöker va vänner, du sårar mig som vän, som person bara för att du inte har någon kontroll. Du sumpade mig och vår vänskap.
Du är inte någon annan du för de, du förändras inte, för vi har försökt va vänner, 2 gg nu. Har det funkat eller? nää, du vet att det inte funkar, vi funkar inte som något. Du har ju ändå dina dåliga uppfattningar om mig o allt du hatar, jag är den jag är o har inte förändras på sättet mot dig o kommer inte förändras för att slippa få din skit.
Du kommer bara störa dig på allt igen, sen kommer det bara bli värre. Det funkar inte, jag orkar inte med dig o dina åsikter om  vilken dålig person jag är. Du vill inte va min vän, du behöver bara folk runt dig.
Jag brydde mig verkligen om dig, som vän o som mer i en annan tid.
Men jag ger upp nu. Orkar inte kämpa på dina vilkor, orkar inte bli behandlad som om jag är en person alla hatar bara för att du tycker det o mår dåligt.
Då måste du också hata mig, du har ju alla argument som står mot det. Kan du inte bara ge dig?
Det finns inga anlednigar till att försöka, finns inga chanser kvar, jag försökte o ville va din vän. Men du stötte bort mig, 
Vad det än handar om så kommer jag alltid vara ditt förflutna de som fanns en gång, men inte längre.

Det kommer inte förändras, inte du heller

Jag är inte ledsen längre, tar inte in din skit, för jag vet att du gör det för att själv må bättre. Men du får hitta någon annan att hacka på.

För vänskap, om du vill kalla de det, är inte såhär.

Vi hade vår vecka, innan allt stupade

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du har bestämt dig. försätt så.

2008-10-13 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0