Dilemma i sig, om o om igen

Jaha, nu har jag hamnat i din härja igen, utan förvarning som vanligt. Men jag har ju ett val, precis som alla andra gg, låta all skit ta kål på mig som vanligt eller bara inte ge ett skit, eftersom jag faktiskt inte är skylldig dig något medan du iaf borde tänka över saker o ting o kanske be om förlåtelse för en gångs skull.
Men jag fattar bara inte varför vi sitter o tragglar detta hela tiden?  Det slutar ju ändå alltid på samma sätt. Det händer något, vi gör bort oss, ljuger för varandra. Sårar varandra o ger upp av rätt anledningar. Ändå är vi tillbaka till ruta ett?
Varför skulle jag återigen förlåta dig? Tro att du kaske förändrat dig? bli sårad o trackad som alltid?
Ge mig en anlednings, bara en till varför jag ens borde orka med allt igen. Säg inte att du bryr dig, för det gör du ändå inte.
Du mixtrar bara med mina känslor o går,

Vi funkar inte, har aldrig gjort, varför skulle allt vara så annorlunda nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ge mig en anledning"

samma anledning som du har för att skriva detta

2008-10-13 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0