deprimerande, men fakta?

träffade på en gammalbekant idag på bussen hem, han ansåg mig ha förändrats mkt över sommaren.
såklart var min reaktion: VA?! med en följd av frågor på hur.
Han sa att det inte alls va på ett negativt sätt men efter de sa han detta: Ja innan sommaren var du alltid så glad o peppad inför allt i skolan o så på morgonen. Men nu är du så förändrad.
Kan denna hemska fakta stämma? vad hände mig på sommaren som drog musten ur mig? Eller hänger allt ihop med att det börjar bli kallare o mörkare o man inte orkar vara lika pigg+alla 1000 läxor i skolan?
Eller var jag den glada kära tjejen innan sommaren som alltid fick andra på bra humör, som nu förvandlats till en helt omotiverad tråkig person som inte säger så mkt?

VAD HAR HÄNT?

är det kärlek som gjorde en så glad eller är det bara höstmörkrets fel ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0