steg 1 till 5

steg ett: hej, steg 2 hålla hand, steg 3 får jag vara dig....

Nä nu gällde det faktiskt inte såna steg utan anvisningar på....en stol xD
joo mamma var på Ikea medan jag låg o sov o hämtade lite julpynt, sakler till syrran o en ny stol till mig. Som alla säkert vet som varit hemma hos mig är min gamla stol HELT sönder. Skruvar har lossnat, funktionen för att få upp den högre har pajat (om den ens har spaken kvar) men det värsta är ändå att även oim den är hel okej att sitta på får man inte föra minsta rörelse innan den ramlar eller den sista skruven hoppar ut o hela stolssitsen kaller av (med ensjälv på)
Så nu är jag ganska glad, för har precis fått i hop den nya stolen utan problem o den är yber skön att sitta på.
Så nästa gg jag kollar på film på datan kommer det kännas som om jag sitter på en riktigt skön biofotölj =)

Ska dra i väg o repa nu o hämta kina mat =)

älskaälskaälska kinamat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0