Nu är det....Helg !!

Denär helgen har nog varit den bästa hittils om man kollar på alla dagarna, för inget slår nog tanto o alla sköna männsikor jag träffade för nån vecka sen =D=D=D

Så fredagen var det skola, gjorde kemiprovet (gick ganska bra=) ) sen hann jag till labben (fysik) så nu börjar jag kl halv 1 på tisdag ist för kl 8.15 som halva klassen =D suckers!

Sen bar det hem till mig med Vickan, vi snackade skolavslutning o jag visade min SUPER HETA klänning jag ska ha ^^
Sen åt vi nudlar o toast mackor =D
jag har typ ätit nudlar hel veckan varjedag xD allså:

 JAG ÄLSKAR NOODLES

Sen gick vi till centrum o köpte godis ^^ har blivit värsta godismonstret =/ =D
Men iaf, sen fixade jag till mig o drog till Italo för att se hur det gick med tårtan (vi skulle dra till Oscars lilla "kalas" sen)
Jag tog moppen =D =D (har den på uteplatsen nu så jag kan bara köra ut den vid bilen o åka iväg)

Jag älskar min moppe o min skejt !

Det var ganska tyst hos Italo när jag kom dit, bara hans brorsa som inte viste vart alla var. så jag bara; Aha ? =0
Men just när jag skulle ringa han hör jag nåt, allså man kan inte gå miste om det.

ITALO som sjunger i duschen ^^ ,

 Allså känns som om det har börjat bli en vana att sitta i hans kök o lyssna på han i duschen när man kommer till han xD (han sjunger väll inte så dåligt, men vissa låtar,  AJ då dör mina musiköron =/ )
Så jag satt o kollade lite på hans tårta o försökte tyda spanska låtar o gissa vilka de var, men jag fattade iaf den sista
rosa pantern xD

Nä, det är inte så att han inte sjunger om är där, bara att just då råkade han inte veta att jag satt utanför,

men han sjunger lika mkt iaf, fast det är jobbigt när han typ duschar i en timme. Fast då brukar jag få spela på hans mobil =D!

tetris o bubble nåt ^^

När han duschat klart så började jag o hans syster dotter leka lite medan han försökte tänka ut en plan för att få tårtan hel till berget som typ bor en halvtimme från Italo. Så jag satt där ett tag innan jag sa att jg skulle ringa min mamma o hämta oss.

Väl hemma hos mig fixade vi "X-BOX 360 tårtan"
(allså det var som ett liggande X-BOX med grön grädde)
kanske inte låter så gott, men alla åt från den iaf, Elias åt 5 bitar *OMG*

fortsättning följer....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0