Sjuk ?

Hej, idag kände jag mig jättenere o ville bara gå o sova, så nu är jag hemma, ska nog gå o lägga mig snart.
Jag kanske håller på att bli sjuk eller också mår jag bara allmmänt dålig och min kropp tar ut det på detta sätt.
 Jag vet inte. Kanske är det både och.

Så jag är allså hemma nu o tar det lugnt, ganska skönt men är skittrött. Missade nu svenskan (bokarbetet spela roll) Sp, har ingen aning om vad vi skulle göra o så fysiken, men man fattar ju ändå inget på fysiken så det är bara att läsa de sidor hon gått igenom för monikas lektioner är kaos.

Jag har iaf inte blivit tejpad än iaf, xD men jag kan väll inte roför att jag är flumm kl 4 o att man ädå inte fattar nåt.

ha ha, tänker på alla som sitter i skolan och lodar ! lol på er, jag är hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0