Samma gamla vanliga jag, I'm back

hej, idag försov jag mig för min kära bror duschade! Allså ingen duschar på morgonen innan jag gjort mig iordning, för annars går hela min rutin o skit i kras, som idag. Så jag  försent till skolan+ att jag inte hittade salen o mitt hår såg ut som jag vaknat med det, så morgonen började ju jättebra ! *ironisk*

Sen hade vi engelska o jag hade glömt läxan o datan cpade sig i skolan, så min lärare dampade typ på mig, men jag orkade inte bry mig, maten i skolan var skitäklig, kyckling gryta, allså såg snarare ut som om de mosat en kyckling o den bara låtit alla bitar var när de hällde på såsen.
Sen orkade jag bara inte med mer av dagen så drog hem, har börjat få ångest av att gå i skolan o pallar inte med allt nu. Så jag kan bara gå hem mitt i allt eller inte komma till en viss lektion.

Jag vet inte varför det bara är så, kasnke för att jag känner att vår klass är sämsta klassen man kan gå i och för att jag som jag inseer inte har någon att vara med.

 Men skolan är till för studier o inte för att finna vänner som min kompis pappa sa

o plugg klarar jag av, för det är inte människor, men när det kommer till mänskig kontakt finner jag ingen respond från mig, jag klarar bara inte av människor o alla deras problem, hur man ska finnas där för de när det inte finns där när man mest behöver dem.

Så jag passar på mänsligheten också, som på det mesta i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0