Onsdag

Känns som om onsdagen aldrig kommer ta slut!! buuuhuuu, fast torsdagar är jobbigare. Slutar ju typ 4 då =( sitter hemma nu på håltimmen o väntar på att kl ska bli 13.00 så jag kan springa till bussen o förhoppningsvis intemissa den! (jag va inte ironisk) för om jag missar bussen måste jag vänta en halvtimme tills nästa o med detta alltså ha LABB på fredag eftermiddag till typ 4 ! så NOWAY !  Men iaf, som tur har jag bara fysiken att släpa mig till, fast efter det är det musik =D fast känner mig lite förtrött för det också, men måste gå dit, men det kommer ändå vara höjdpunkten på denna skitdag.


Men idag känner jag mig bara äääxxtra nerdeppad på livet, kanske för att 
allt alltid går som jag verkligen inte vill !



Funderar på att byta skola, hatar bara vår klass så himla mkt o hela skolan ! (inget illa menat men ni är bara så jobbiga, o alla meningslösa timmar man sitter med er på håltimmarna, värdelöst)
Ska iaf snacka med SYV om hur jag ska göra,

Pallar liksom inte med mitt liv, vill nån byta?

Men snart är det iaf LOV! ska dra till min syrra då,  läääängtar bort från skolan!

fuck life, it's not worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0