Msn problem

Ronja på MSN:  Asso fattar mig inte  på vissa människor !  
                             Mamma<3

haha, igår hände en skitrolig sak när jag var nere 2 vånigar, allså ronjas mamma var inne på MSN och lötsligt kom hon in i rummet o började fråga:

Är det mig du menar på msn? Mamman
Men nä allså det är ett personligt meddelande! det hänger inte alls ihop med tetxten. Ronja
Men vf ser jag det som det dårå? mamman
Men för att det bara är så fråga msn ! Ronja
Men bord inte jag bara se meddelandet då? mamman
Men nää, det visas ju för alla. Ronja

allså det var massa sånt hahah, ni skulle varit där.
så vi as garvade
o så kom hon in igen o började:

Men då ska väll bara du se dit personliga meddelande? mamman
haha allså det var kaos. hon kom liksom in 3 gg o frågade om det.
Ronjas slutgiltiga svar: Men fråga MSN !

haha, kasnke verkar helt skumt men man fattar det nog inte om man inte var med! xD  

Ronja är Bääääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0