Ledsen

Jag är ledsen, men jag klarar inte dethär, jag gör bara inte det.

Jag är liksom eftertänksam, allt kändes ju så bra, men nu känns allt bara förgäves, jag vill inte ha det jag alltid velat.
Jag tänker inte innan jag svarar, jag hinner inte ens fundera över hur allt ska vara, men jag vill inte det jag valt.
Jag vill bara att allt ska vara som förut, att vi inte känner varandra, kanske har jag inte orken att ge allt nu när jag kan få det, har ju gett allt hela tiden, min ork är bara slut, okej?
Jag är född o uppväxt att vara ensam, det är den vägen jag ska gå också, fortsätta på samma sätt, som alltid.

Du gör ditt jobb bra, fortsätt så. Du kommer lära dig att du ibland kommer behöva utnyttja den egenskapen. Så det bästa kan göra är att du börjar lära dig hur den andvänds.

Jag är ledsen, men samtidigt inte, för allt bara släppte o nu kommer perioden jag längtat såååå efter,

tomhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0