Jonas
Ja,det är slut, soo?! Jag vill skriva detta för att du betyder så mkt för mig o vill bara få ut det okej?!
Jag vet att om du ser detta kommer du kanske reagera negativt eftersom alla kan se detta med spela roll.
Jag är iaf inte rädd att säga som jag känner, för jag skäms inte för att älska dig eller varit tsm med dig!
även om du gör det.....


Allså utan dig hade allt vart så mkt svårare nu, är så glad att jag träffat dig, att du o jag engång fanns.
Allt är slut, det är konstig, jo jag vet, eller så kanske det bara är jag som tycker det, för saknar att bara snacka med dig. Vi kanske bara behöver tid, tid att bara glömma, inte sakna det. För jag vill att du ska finnas däär okej?! 
För du får mig att må bra, du får mig att känna lycka när allt bara vill trycka ner mig till botten. Klart jag gråter, men vad är tårar liksom värda när man mist den man älskat. Det må va svårt i början men jag vet att jag gort misstag o ibland inte tänkt på vad jag sagt, har bara varit så rädd att mista dig, känt att jag aldrig vill leva ett liv utan dig. Du fick mig liksom att bli svag o jag hatar att visa svaghet, men samtidigt fick du mig att bli starkare. För med dig vid min sida gick jag igenom all skit utan att ens märka att den fanns där.

Klart att det är svårt, men jag ska klara det. Ska komma på hur jag ska kunna snacka med dig om ett tag utan att det blir konstigt, fattar bara inte vf det måste vara konstigt nu när det aldrig varit det förut. För förut bara snackade vi, vi snackade om allt o lite till, bara massa konstiga saker o saker ingen annan vet. Du öppnade mig, md nu har jag stängt mig, jo jag vet. Jag är bra rädd att låta folk komma nära, men med dig var det självklart att du skulle va där o tillhöra en del av mig. Du tillhör en del av mig fortfarande, du är i mitt hjärta o alla våra minnen finns där också.
Kommer aldrig glömma, för tiden med dig är oförglömliga. Du fattar nog själv vad jag menar. För vill inte skriva upp nåt, finns många minnen att skriva om, skulle nog ta en evighet att skriva upp allt.
Men om du behöver mig eller bara vill snacka finns jag här för dig, för jag saknar dig.

o ja jag vet att du inte gillar mig längre eller nåt sånt, men jag gillar dig, fast inte så som när det va du o jag. Men jag ville skriva detta för att jag vill o vill bara visa på nåt sett mina känslor eller jag vet igentligen inte, men du kanske får se detta men jag bryr mig inte för

Jag älskar dig,
o kommer alltid göra det, det vet du även om vi bara är vänner, om vi nångång blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0