jag ger upp,

För första gången i mitt liv ger jag upp, jag bara droppar allt ! Allså jag orkar inte tjafsa o försöka, det ger mig inget tillbaka.

Din vänskap, haha, det blir väll ett hej i skolan det, om ens det. Du lär väll inte ens ge det en chans. Jag är bara så trött på att förgäves försöka få allt att funka, få allt bra bara.
Kan du inte bara säga att du inte vill ha nåt med mig att göra alls ist ? Då slipper vi ju varandra o allt tjafsande hit och dit. För det är så det ändå verkar sluta i slutändan.
Ett hej, haha, ja kan lika gärna vara utan det, för som om du skulle börja snacka med mig? Som att du skulle vilja ses annars än i skolan (det skulle du aldrig vilja, jag vet)? Som att vi skulle träffas genom kompisar då? nää, vi har helt olika kretsar som vi rör oss i, o jag vill inte vara i ditt gäng heller, så nej tack

Nej tack till ett hej, för det kommer inget mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0