Jag älskade han, o inte dig

Jag har kommit på en sak nu, jag älskar inte dig, jag älskar han jag trodde du var, han som ville vara min och som älskade mig av hela sitt hjärta.
Jag är fortfarande samma person, men du mannen, allså fuck you, du var bara en kille, en osäker person. Du sa till mig att du bara hade en sida, jag har 2 sidor eller fler det vet jag, men mannen du har fler än en, för den du var med mig är du inte nu ! den killen jag älskade finns liksom inte, de fanns redan 2 av dig när jag var med dig, bara tog så lång tid att fatta det. Men fattade aldrig att du kände så om oss som du visar, allså du total dissade vår relation för att du var så osäker på vad andra tyckte, du brydde dig mer om vad dina såkallade vänner tyckte så du aldrig hann tänka på vad som betydde något för dig, JAG.
 Du fick mig att känna mig så jävla oomtyckt o som om allt bara var mitt fel, som att du skämdes över mig! du fattar inte hur den känslan känns ! Men så var det ju inte, det är dig själv du skäms för!

Men nu vet jag att det inte är killen jag ser varje dag jag saknar utan det är killen, den du var med bara mig, allså du lurade mig helt ! du lät mig tro att jag var någon, men för dig verkade jag inte vara någon förutom när vi var själva o du till slut vågade ta min hand. Allså du har problem killen, det är inte jag som har det. Fan vad långtid det tar att fatta, det är bara för att man verkligen älskar någon o med detta inte vill se verkligheten utan se det man längtar efter, det man kände för så länge sedan. Men det kommer aldrig tillbaks för du är inte han...,

 Du är ingen att komma till mig o försöka fixa allt och låssas som om vi är vänner ! Allså jag passar på den!

Precis så som du tänkte göra idag, fan allså jag passar!
Du bara gick förbi, jag gömde mig o sen när jag skulle ut o hem så stod du där i trappan, som tur hade du ryggen emot så jag bara fick, fick  för att slippa. Men du bara  sa; tja sanna
jag blev chockad, allså hur fan vågar du efter en månad bara komma fram till mig o säga hej, bara för att ingen vi kände fanns med !  för om det varit annorlunda då fan skulle du inte säga hej, så som i skolan, du bara går förbi, så hur fan vågar du?! Hur vågar du visa dig för mig efter allt du gjort !?!
men jag sa tja kallt o bara gick, för jag passar ! Jag passar för att bara inför dina ögon vara någon när ingen annan ser! Jag vill vara någon för dig när alla andra ser, allså du får mig att känna mig så jävla dum ! Fattar inte hur du kan behandla mig såhär !

Att du tror att du på fritiden kan spela killen jag föll för o sen såra mig igen!? Att du vågar snacka med mig när ingen annan ser är bara patetiskt, hur du bara gång på gång messar med mina känslor, allså kan du inte fatta att jag vill inte ha det såhär?! 
Var inom dig blockeras allt?!  Allså fan, du kan ta o pilla dig nånstans !

Du ska inte komma o tro att du ska få allt bra o att allt varit det hela tiden ! För allt är inte bra o det kommer det inte bli,

o vad ska du säga til dina vänner om vi börjar snacka igen?! Allså jag bara undrar, du kan fan inte hantera något !




so fuck you!

Kommentarer
Postat av: De du =)

Yarr.. :/

I complétlly agrrree, yarr

2008-03-19 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0