J o S

Jag vet inte vem du o jag undrar om du äns nångång känt mig, vetat vem jag är, rört vid mig.
Eller är det bara inbillning allt?

Allså vi har inte sagt något till varandra på 3 v eller ens kollat på varandra, om man tar bort gg du undrade vart vi hade prov, men då kändes det som om jag inte fanns ändå.

Jag vet iaf inte vad jag ska göra, men detta är väll vad du vill så jag låter det vara så jälva konstigt det kan vara mellan oss tills nåt händer, vad vet jag inte. Kanske märker du att jag faktist finns o är i din närvaro varjedag.

Jag hoppas inte på nåt, jag hoppas inte ens på att du ska snacka med mig, för jag vill inte hoppas. För hopp är bara nåt som får folk att tro att de kan få något det inte kan få och bara blir besvikna av det.
För du kommer aldrig snacka med mig, för du är rädd eller vad det är. Jag vet bara inte hur jag ska hantera dig. Men att dissa det är jag bra på, då försvinner problemet liksom. Det är kanske vad du vill, att jag ska försvinna så du slipper tänka på det, veta att jag var din.

Därför ger jag upp mitt hopp o skiter i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0