innan konserten

Jag blev ju skjusad dit till nybro kajen. o människan jag åkte med hade väll ingen tidsuppfattning alls när han sa att vi skulle ses kl 10 när vi skulle samlas kl 11.30
Så vi va där en timme innan, faan vad jobbigt o hänga med han allså.
Men eftersom man är vid stan o nära vattnet så satte jag mig på en brygga  och hängde med benen ner för kanten.
det var skitnajjs =D kändes som om det var sommar, solen sken, va vid en brygga med vattnet som glänste!

höll på att bara hoppa ner i vattnet, men tanken på att jag va sminkad o hade finkläder på mig slog mig. Sen ett tag senare kom jag på att det bara var i början av mars o säkert skulle vara iskallt !!! xD fan vad seg man är då ^^

LÄNGTAR EFTER SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0