Igår ^^

Igår var en ganska vanlig dag, bara att alla satt och läste biologi på lektionerna som vi hade, men llså det var man ju tvungen att göra eftersom det här skulle bli vårt första prov, så det va nervöööst!

Provet gick bra =) träffade M innan provet och fick en kram också, det behövde jag verkligen för att klara det. lite peppad måste man ju få bli, o så kramas han ju bara så braa ^^

Dagen kunde inte ha blivit bättre utan ett sött mess jag fick av en söööt ^^ definitionen av den var väll, du är vacker

klart att man blev glad! För jag är skitkänslig för  komplimanger, rodnar alltid och känner mig speciell, kanske verkar konstigt men man får ju inte det så ofta så när det plötsligt kommer blir man ju överrumplad.
Som idag, min spanska lärare bara stod och snackade med mig och plötsligt sa hon: vad vackra ögon du har..
Jag kände bara hur jag blev röd o bara tack... allså ååå kände mig så fånig på nåt sätt.

verkar bara få massa komplimanger denna v (=





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0