idag ^^

hej, har inte hunnit skriva nåt på några dagar, har bara haft fullt upp med läxooor =/ har prov imorrn också. Men tar en paus för att skriva lite i min kära blogg.

Har inte hänt så mkt de senarste dagarna men det händer ju inte alltid något.

Idag vaknade jag skittrött o så klart missade jag bussen med typ 2 sekunder ! Missade allså 72, så tog 24 som kom typ 5 min senare. Jag fattar inte att jag inte fått in det att vi börjar 20 över o man måste ta bussen som går kl 9 o inte börjar kl 9.35 som förut, men jag lär väll mig snart.

Så jag kom ju försent, men min lärare märkte typ inte det tror jag, för när hon sedan ropade upp oss alla sa hon mitt namn som om det var självklart att jag varit där hela tiden, kom ju trotts allt bara 10 min försent o det är ju inget

Har iaf varit på jättebra humör idag, så det kanske är bättre att sova ut en timme extraa o så ligga kvar i sängen en halv timme till =D Så idag var jag jättepeppad och beredd på allt !

Så på idrotten körde jag på så gott det gick, för förra lektionen pallade jag inget, var på fettdåligt humör då o så var det tråkigt och jag gillar inte att bli uttittad sådär. Så min idrotts lärare blev chockad över hur jag tog i idag, kanske pga av förra lektionen, så jag fick massa beröm (=

Sen va mamma o köpte en ny miniräknare till mig också idag! Den är så braa, fattar inte hur jag skulle klara mig utan den xD allså det är verkligen så nu när man lärt känna den o fattar hur alla knappar funkar.

hatar alla gamla miniräknare!

imorrn är det prov på kemi, stökometri o shiit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0